سرخط خبرها

مشهد مقدس میزبان بزرگترین رویداد قرآنی دانش آموزان دختر و پسر سراسر کشور

  • کد خبر: ۲۵۸۳
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
مشهد مقدس میزبان بزرگترین رویداد قرآنی دانش آموزان دختر و پسر سراسر کشور
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مشهد میزبان بزرگترین رویداد قرآنی دانش آموزان دختر و پسر سراسر کشور خواهد بود.
به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا مالک اشرفی با اعلام این خبر افزود: سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان دختر و پسر سراسر کشور در بخش آوایی به میزبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی از تاریخ هفتم لغایت ۱۵ مردادماه ۹۸ با حضور قریب به دو هزار نفر از دانش آموزان برگزیده استان‌ها در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.
وی گفت: مسابقات بخش آوایی در قالب رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ کل، حفظ عمومی، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، اذان و مداحی برگزار می‌شود.

خراسان رضوی و مشهد مقدس به برکت وجود ملجاء و مضجع شریف امام رئوف، میزبان چهار دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان و همچنین بیش از ۱۵ دوره قبلی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور بوده است که این توفیق مجددا امسال نیز نصیب آموزش و پرورش استان شده است.

وی ادامه داد: داوری این رویداد بزرگ قرآنی را بیش از ۶۰ نفر از داوران برجسته و بین المللی کشورمان برعهده خواهند داشت که در نهایت به برگزیدگان هدایای نقدی و لوح سپاس تقدیم خواهد شد.

گفتنی است؛ آیین افتتاحیه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان پسر و دختر به ترتیب در ساعت ۱۷ روز‌های هفتم و دوازدهم مردادماه سال جاری در محل تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است؛ بخش پژوهشی این مسابقات از تاریخ ۲۲ لغایت ۳۰ تیرماه به میزبانی استان زنجان برگزار گردید که دانش آموزان استان خراسان رضوی موفق به کسب ۱۸ رتبه برتر و جایگاه نخست این مسابقات شدند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->